הצערת עור הפנים וכפות ידיים

שתפו את הפוסט עכשיו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

חידוש מרקם עור הפנים וכפות הידיים: פילינג כימי, לייזר, סקין בוסטר

העור שלנו מורכב מכמה שכבות. השכבה החיצונית, נקראת גם שכבת האפידרמיס. תחתי נמצא השכבה השנייה, העבה ביותר מבין שכבות העור. שכבת הדרמיס מלא בסיבי רקמת חיבור, קולגן ואלסטין. כשאנחנו צעירים, הגוף שלנו מייצר קולגן ואלסטין בכמויות גוהות ולכן העור נשאר חלק ומתוח. עם הגיל, ייצור הקולגן יורד, הסיבים מידלדלים וכך נוצרים סימני ההזדקנות. בנוסף, העור שלנו מאד מושפע מהסביבה – זיהום אוויר, שמש, עישון, תפריט תזונתי ועוד.
כיצד נשמור על העור שלנו חלק וזוהר לאורך זמן? הרי מדובר באחד מסימני הנעורים הבולטים. כולנו רוצים להמשיך להיראות צעירים כמה שיותר. למרבה המזל, רפואה אסתטית הייתה ונשארת אחד התחומים שמתפתחים במהרה ובזכות טכנולוגיות חדשניות קיימות היום מגוון שיטות יעילות המאפשרות לשמור על העור שלנו ולטשטש או להעלים את סימני הגיל.

פילינג כימי

טיפול פילינג כימי מקלף את שכבות העור העליונות ומעודד התחדשות העור. פילינג כימי יעיל מאד כשמדובר בהעלמת קמטים, כתמי פיגמנטציה וסימני הגיל האחרים שפוגעים במרקם העור. בדרך כלל טיפול פילינג כימי כולל בתוכו שימוש במספר חומרים פעילים בסדר מסוים שהתוצאה שלו – עור חלק וצעיר, כמו פעם.
ההבדל בין פילינג כימי לפילינג עמוק הוא מאד מהותי – הפילינג הרגיל מסיר רק את שכבת העור העליונה, בעת שפילינג כימי מגיע לשכבות עמוקות יותר וגורם להאצת תהליכים תת-עוריים, שבדרך כלל מאטים עם הגיל ומשפיעים על מראה העור שלנו.
לאחר טיפול בפילינג כימי העור יהפוך למוצק יותר והוא מתאים לכל גווני העור. פילינג כימי מהווה חלופה נהדרת לניתוח מתיחת פנים אצל נשים בנות 40 פלוס שמעוניינות שהעור שלהן יחזור להיות מתוח כמו פעם. תוך 4-5 ימים אחרי הטיפול העור החדש, הבריא והרענן יחליף את העור המקולף.
ניתן להשתמש בפילינג כימי גם על עור גב כף היד, שידוע כעור מאד דק ונוטה ליובש ולכן בשלב מוקדם מאד מתחיל להסגיר את סימני הגיל. האמירה שאפשר לדעת את גיל האישה לפי עור הידיים שלה כבר לא נכונה, שכן באמצעות פילינג כימי, הידיים שלך יישארו צעירות עוד הרבה שנים.

טיפולי לייזר

לטיפולי לייזר יש מקום מאד מכובד ברפואת עור ורפואה אסתטית. לייזר מסייע לנו לטפל בפיגמנטציה, צלקות ונגעי עור אחרים. אנרגיית הלייזר היא אנרגיית העור חזקה מאד. להבדיל מגלי האור שמתפזרים לכיוונים שונים בעוצמה שונה, קרני לייזר מופנות לאותו מקום, אורך הגל שלהן זהה והם ממוקדות מטרה.
קיימים סוגים שונים של טיפולי לייזר. חלקם משייפים את שכבות העור העליונות וגורמים לעור חדש לצמוח, חלקם משפיעים על שכבת הדרמיס. באמצעות הקרינה נוצרות פגיעות מיקרוסקופיות בעור אותן הגוף שלנו מתרגם כפקודה להגביר באופן משמעותי את כמות הקולגן והאלסטין. ישנם גם משכירים עם עיקרון פעולה אחר. הבחירה בסוג מסוים של מכשיר לייזר תלויה בצרכי המטופלת ובהמלצות הרופא, בהתאם לתוצאות שרוצים להשיג.

סקין בוסטר

טכנולוגיה נוספת מבוססת על החדרה לשכבות העור של חומצה היאלורונית בריכוז נמוך ושומרת על גמישות העור. בטיפול סקין בוסטר, להבדיל מהזרקות מילוי רגילות, שנועדו למילוי קמטים עמוקים בלבד והחזרת נפחים, סקין בוסטר סופח מים ושומרת על לחות עור הפנים מבפנים ועוזר לטפל בקמטוטים עדינים, צלקות אקנה (במקרה זה טיפול סקין בוסטר יעיל במיוחד) ומעניק לעור מראה זוהר.
החדרת החומצה לתוך העור מתבצעת על ידי דקירות במחטים זעירים, שמגיעים עד שכבת הדרמיס ומזינים אותה. בעקבות הטיפול העור הופך למצוק יותר והטקסטורה שלו לחלקה יותר.
טיפול סקין בוסטר מתאים לכל מי שרוצה להעניק לעור שלו חיוניות – נשים וגברים, בכל גווני וסוגי העור, צעירים ומבוגרים. מדובר בטיפול מאד קצר שאפשר להספיק לבצע אפילו בהפסקת צהרים.

השאירי פרטים. נחזור אליך בקרוב!