הזרקות ועיצוב פנים

שתפו את הפוסט עכשיו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

הזרקות לעיצוב פנים 

הזרקות לעיצוב פנים – טיפול קוסמטי שיכול לשפר את תחושת הנראות של פנינו, להעניק להם יופי וחידוש נעורים על ידי ריכוך, צמצום, ולעתים ביטול קמטוטים וקמטים.

החומר הכימי בוטולינום הוא הנפוץ ביותר כיום. קיימים גם חומרים נוספים בשימושים דומים כגון Dysport ,Myobloc אשר גם להם מאפיינים דומים ואפקטיביות דומה לזו של הבוטוליניום וגם בהם נעשה שימוש לשיפור וויסות תנועת השרירים היוצרת קמטים וקמטוטים.

נהוג לקטלג בין שלוש קבוצות עיקריות של טכניקות התחדשות הפנים ללא התערבות כירורגית: טכניקות מילוי שונות, טכניקות פילינג מגוונות והזרקת בוטוליניום, הנחשבת לאחת הטכניקות המובילות והפופולארית ביותר.

הטיפולים מכוונים להרפות את תנועות השרירים ובכך הם מפחיתים את היווצרות הקמטים.

הקמטים הנפוצים ביותר לטיפול:

  • קמטים במצח
  • קווים אנכיים בין הגבות
  • קווים דקים בזווית העיניים
  • קווים על גשר האף
  • קווי שפתיים אנכיים
  • ירידה או קמט קל בזווית הפה
  • שרירי צוואר נפולים

הטיפול בבוטוליניום נחשב לאפקטיבי מאד, התוצאות מהירות והנראות שלהן ברורה ואין צורך בהשבתה מפעילות, החזרה לשגרה היא כמעט מידית.

הטיפול נחשב לטיפול בטוח. נמצא בשימוש במשך עשרות שנים, במיליוני מטופלים ברחבי העולם, הן בצעירים והן במבוגרים. רקורד הבטיחות שלו גבוה במיוחד והוא מאושר לשימוש על ידי ה FDA כבר זמן רב.

 

ההזרקה עצמה היא תהליך שלוקח דקות ספורות בלבד, אינכם צריכים להיות מושבתים מפעילות כתוצאה מההזרקה ואפשר לחזור לעבודה והפעילות החברתית שלכם בתוך כחצי שעה עד שעה לכל היותר. ההשפעות החיוביות והנראות של פעולת ההזרקה, מורגשות לרוב בתוך שעות עד שלושה ימים, את ההשפעה המלאה של הטיפול רואים לרוב בטווח של כשבעה ימים. משך הפעולה היעיל של הטיפול הוא כשלושה חודשים, אך תקופה זו יכולה להיות ארוכה מעט או קצרה מעט יותר, בהתאם לאזורים המטופלים ולתגובה הספציפית של כל מטופל.

השאירי פרטים. נחזור אליך בקרוב!